Sunday, January 11, 2009

Savner bilen....snufs

Ja, nå håper jeg bilen blir ferdig i morgen...det er litt kjedelig å ta toget hele tida...og ikke minst KALDT!!....
Var deilig med litt helg igjen nå...Vi har fått kastet ut juletreet, og kvitta oss med jula, så nå gleder vi oss bare til våren og at det skal bli varmere:)
..jeg fikk en pakke i posten i uka som var. Den var full av scrappeting fra Ungarn...YAY!!! Det var så mye fint:)














I dag blir en slappe av-scrappedag kjenner jeg. Jeg ble ferdig med hemliss til planleggingsdagen, (må bare huske å ta det med i morgen..ehmm..)..så nå har jeg hele dagen fri...aahhh...har fått lagd et kort allerede i dag.














..tenkte jeg kanskje skulle "swappe" det på swap-bot...Jeg tror jeg legger postkort-sendingen min litt på is en stund, for det er mye mer moro å få PAKKE i posten..hehe...er blitt helt hooka nå...:)

1 comments:

Colargolskaos said...

Ja det ser jeg jammen, skjønner jo at det er spennende. - Og kjenner jeg deg rett, blir det ikke lenge til vi får se fantasien blomstre med disse flotte sakene.

 
design by suckmylolly.com