Saturday, January 24, 2009

Godt med helg:)

Nei, nå snør det igjen!!....for en overraskelse....vi vurderer nå å gå i hi...håper noen kan grave oss ut til våren:)... Men det passet jo bra at jeg fikk en pakke i dag fra Happy hobby som jeg hadde bestilt;) Jeg trengte sårt en haug med nye ark...og da ble det også en liten stempelbestilling;) Ark er jo til for å brukes, så dermed ble det et kort i dag:)















Jeg fikk også et liten pakke fra USA i dag. Den kom i forbindelse med en swap jeg var med på der vi skulle sende avgårde klistremerker for hver bokstav i alfabetet...moro:)














...Satt og så på "LAink" i går kveld og da var det et band som kom innom der for å bli tatovert. De het Emerson Drive og har egentlig litt fin musikk...boyband/country stil. Denne sangen her er ikke så værst...fin tekst:)

0 comments:

 
design by suckmylolly.com