Saturday, October 22, 2011

Oppussing og forberedelser

Nå er vi endelig ferdig med oppussing av 2 etasjen. Lillemann har fått sitt eget rom, vi har fått nytt soverom, og hobbyrommet mitt er blitt degradert til en krok...men en veldig fin en da;) Jeg vet at en del av dere har etterlyst bilder...men da må jeg først rydde bort en del julegaver osv som ligger der oppe...og det blir ikke i dag..men jeg skal prøve å gjøre det før det går 2 år igjen...hihi:)
..Er mye som må forberedes når man skal få en liten en...klær, ting og tang...noen anbefaler ditt og andre datt...ikke lett å finne frem i den store verden av "babyting" der ute...trodde jeg hadde litt kontroll siden jeg er førskolelærer+++...men det er utrolig hvor usikker man blir...
Bleier har jeg ihvertfall hamstra...hahah...og har en bindende avtale med lillemann om at han skal tåle liberobleier:D














...Veldig kjekt med slike gratispakker oxo...med div informasjon og vareprøver:

0 comments:

 
design by suckmylolly.com