Friday, July 17, 2009

Sommerferie

Nå ser jeg det er en stund siden jeg har skrevet her. Mye har skjedd siden sist. Nå er jeg snart i min siste uke av sommerferien, og det ser ikke veldig lyst ut når det gjelder været...Det har vært bra et par dager nå, men da har jeg seff vært dårlig...I begynnelsen av ferien bygde vi platting og kjøpte basseng, som jeg enda ikke har fått bada ordentlig i...hmpf...jeg lever fortsatt i håpet..hihi...:)


























Jeg, Gudrun og Anne-Mette lagde juli-kalendere til hverandre, og jeg har fått veldig mye fint scrappestæsj. Siden jeg også hadde lønningsdag midt i ferien, klarte jeg ikke å la være å kjøpe 2 forundringspakker fra Hobbyhimmelen, en med stæasj og en med ark!:)..så fort huet er på plass igjen blir det nok scrapperaid jah...wiiiiiii:)...har 18 kort så langt..og hvis jeg klarer å la være å gi bort flere, så kan det hende at jeg når 50 stk før jul en gang...hihi..;)...meneh..det er jo mye mer gøy å gi bort...hihi


Vi driver også å planlegger vårt nye bad for tida...har hatt 4 stk på befaring allerede, og det virker lovende. Det største problemet nå er at badet blir dyrere og dyrere ettersom jeg ser i fler og fler kataloger...hehe...det er så mye fint...*sukk*:)...tror det blir byggestart i aug/sept hvis alt går etter planen...:)...gleder meg til fredagsbad med en god bok hver uke....ahhhhhhhhhh:)....har forresten snart lest 2 bøker så langt i ferien: "Lucifers Evangelium" av Tom Egeland, og "The Sleeping Doll" av Jeffery Deaver....begge kan anbefales...Jeg har også "Tyskerungen" av Camilla Lackberg som ligger og venter på meg....:)...vet ikke hva som har skjedd, men jeg har blitt helt hooka på bøker...sikkert fordi huet mitt er tomt for jobbting for tiden...hihi...deilig:)

Jeg må nesten innrømme at på 90-tallet var jeg hardbarka Aqua-fan, mest pga de komiske tekstene..hehe...Nå har de kommet med ny låt...og alle låter med "cherry coke" i teksten er jo bra!!;)...hehe






Bye og Rønning har også lagd en parodi på den nye sangen som er nesten bedre..hihi:)


Takk til jonronning:)

1 comments:

Colargolskaos said...

Så fint det ble med bassenget, men huff for et vær.
Får håpe det bedrer seg til uka så vi får bada begge to!
Kos deg sise uke, så snakkes vi

 
design by suckmylolly.com