Saturday, June 20, 2009

Sol og sommer!!:)

Nå er det helg igjen...og det er ikke veldig fælt:)...Denne uka har gått immari fort...sikkert fordi jeg har hatt nok å gjøre...hehe...Sist fredag var det frislepp i kommunen. Da ble barnehagen kåret til årets beste arbeidsplass i Ullensaker!!:)














Denne uka begynte med sommertur for alle de flotte barna på Bamsestua...Da dro vi til gardermoen og så på livet der:)...kjørte bla heis opp og ned til alarmen gikk;)...husk barn, aldri lek med heisen;p..Da vi kom tilbake feiret vi torun sin bursdag....som vi overhodet ikke hadde pønsket på i forveien;)....På torsdag var det sommerfest i barnehagen. Da hadde det styrtregnet hele dagen, men det ble plutselig opphold akkurat da vi skulle ha festen..YAY!!:)
Nå er det bare 2 uker til ferie!!!:)...men jeg lengter ikke så mye til den nå, for jeg har plutselig fått en haug med energi...fra hvor vet jeg ikke...kanskje jeg har sånt solpanel i panna som har plutselig lada seg opp...ikke vet jeg...hihi:)

...var ute og gravde i hagen i sta, men fant ikke noe gull...men så at jordbærplantene står i full blomst:)...nå kan det ikke være lenge igjen!!!...hehe...kjøpte ei søt jordbærpike på Nille som skal passe på plantene mine:)















Hadde smokieaften i går...takk "Toto";)....driver og pønsker på no hemlisser...mwhuahahha;)Denne sangen er sååå fin....det er ikke smokie som synger, men den er fra den søteste filmen jeg har sett på lenge:)



Takk til greta9193 :)

0 comments:

 
design by suckmylolly.com